Hitman 4: Blood Money
Úvod do hry.
V novém pokračování akční simulace nájemného vraha se situace značně přiostřuje. Jednotliví spolupracovníci agentury ICA, se kterou si Agent 47 sjednává práci, jsou systematicky odrovnáváni, takže to vypadá, že se na vaší obrazovce objevil nějaký nový, silný a nebezpečný protivník. Váš hrdina jede podle dosud zajetých kolejí, ale jen do doby, kdy náhle a zcela nečekaně s ICA ztrácí kontakt. V ten moment vám bude jasné, že jste to právě vy, kteří jste dalším cílem tajemné konkurence. Odcestujete proto do Ameriky, kde se začnete připravovat na velký masakr. Peníze v hotovosti, ke kterým se coby Agent 47 dostanete, mohou výrazně ovlivnit celý váš postup hrou. Záležet bude pouze na tom, jak je využijete a jaké zbraně za ně pořídíte, což zaručí unikátní zážitek pro každého hráče. Zajímavou novinkou je možnost strkat do lidí či věcí a shazovat je tak třeba z balkónů, nebo přehazovat je přes zábradlí. Za peníze, ke kterým se ve hře dostanete, si nebudete moci dokupovat jen zbraně a vybavení jako v jiných hrách, ale půjde jimi třeba také uplatit policie nebo zaručit, aby klíčový svědek případu tiše mlčel. Holohlavého muže s vytetovaným čárovým kódem na zátylku, nosícího zásadně oblek od Armaniho, zajisté netřeba představovat. Nejnovější díl s podtitulem Blood Money se nese v podstatě v identickém duchu, jako díly předchozí. Hitman: Blood Money je totiž „past-gen“ hra každým coulem. Co musíme novému Hitmanovi přičíst k dobru, je perfektní design levelů. Po spuštění hry se objeví známé menu, tolik typické pro celou sérii Hitman, doprovázené nádhernou orchestrální hudbou. Po spuštění nové hry vás nejdříve čeká volba obtížnosti. Záleží jen a pouze na vás, zda si vyberete tu nejlehčí, s neomezenou možností ukládání hry a se spoustou automatických funkcí, či zda raději dáte přednost obtížnosti maximální, pro kterou je nutný značně obtížnější postup hrou. Nemusíte se však bát, že by se i z nejlehčího obtížnostního režimu stala jednoduchá zábava. Možnost hru uložit kdykoliv sice dělá Blood Money přístupnější nováčkům, ale díky vymazání veškerých pozic z průběhu mise po vypnutí konzole se hra nemění v primitivní frašku.
První mise plní roli nenuceného tutoriálu, ve kterém se dozvíte vše důležité o ovládacích prvcích, možnostech hry a osvojíte si vše potřebné. Samotná hra je na první pohled totožná s předchozím Contracts a v podstatě se všemi ostatními díly. (obr.Úvod) Opět je možnost zvolit si úhel kamery, pohled z první osoby sice umožní pohled na zbraň a chodidla, ale vždy při jakékoliv složitější aktivitě typu škrcení nepřátel či vylézání na vyvýšené předměty se kamera přepne na okamžik do pohledu třetí osoby a zase zpět. Blood Money však nabízí vždy více možností k vyřešení daného úkolu, je jen a pouze na fantazii a rozhodnutí hráče, jak se vypořádá s právě nastalým problémem. First person pohled je vhodný pro akčněji zaměřené hráče, lépe se v něm míří a pocit zúčastnění se přestřelky je intenzivnější. Pokud však budete hrát hru jako stealth akci, stane se third person výhled vaším nejdůležitějším parťákem. Nejenom, že máte lepší přehled, u jaké postavy budíte největší pozornost, ale můžete snadno odhadnout viditelnost vaší postavy i na vzdálenější horizont. Lépe se tak schováte za libovolnou překážku a útoky zpoza úkrytu se stávají více smrtícími. Co musíme novému Hitmanovi přičíst k dobru, je perfektní design levelů. Ty jsou nejenom svojí rozsáhlostí opravdu velké, ale též členité a vždy nabízejí spoustu alternativních cest ke zvolené destinaci. Při pohybu v nich máte opravdu pocit, že se procházíte v reálném světě. Například při misi v Pařížské Opeře máte opravdu pocit, že se jedná o věrohodnou kopii reálné stavby, podobně se budete cítit na karnevalu v Mardi Gras v New Orleans, kde budete svědky několika desítek pohybujících se postav. Toho se dočkáte pouze při efektu obrazu v obraze, který hra používá například při znázornění odhalení vámi zabitého nepřítele. Při kradmém postupu vám přijde velmi vhod i ukazatel podezření, umístěný vedle klasického ukazatele zdraví. Agent 47 by nikdy nedovedl svoje dílo k dokonalosti bez přítomnosti obsáhlého zbrojního arzenálu. I v Blood Money se tak dočkáte velkého počtu oblíbených pomůcek plešatého zabijáka, včetně oblíbené pistole, brokovnice, automatických i poloautomatických kulometů, či odstřelující pušky. Samozřejmě nesmějí chybět ani oblíbené zbraně na blízko včetně oblíbené škrtící struny, nožů, či improvizačního kladívka. Nově v Blood Money získáváte za splněné úkoly finanční hotovost, za kterou si po splnění mise můžete pořídit nové kousky do svého arzenálu. Snad jen malý dodatek, vzhledem k tomu, že podle návodů hrají jen začátečníci, nebo méně zkušení hráči, je tento návod napsán na hraní v nejlehčí obtížnosti, i tak jde o velice obtížnou hru. Navíc vám popisuji vždy jen tu ideální cestu vpřed, alternativních možností je daleko více, no jistě po čase přijdete i na mnohé další postupy.
Tutoriál: Death Of A Showman - Smrt majitele zábavního podniku.
Hned na začátku vás musím upozornit na to, že tato mise je ve skutečnosti tutoriálem, kde se musíte naučit ovládat vlastní postavu a využívat všechny možné triky a fígle, které se vám později budou velice hodit, Doporučuji vám proto, abyste tuto výuku odehráli přesně podle mého popisu, jen tak získáte všechny možnosti a dovednosti a navíc, také se nemusíte obávat jejího ohodnocení, s čímž se setkáte až v ostatních misích, kdy budete hrát už „naostro“. Po skončení úvodní animace se tudíž vydejte doleva, zabočte vlevo a hned nato dvakrát doprava a vydejte se dopředu k bráně. Jakmile se před ní zastavíte, spustí se animace, v níž si pokecáte s vrátným a pošlete ho na onen svět, v reále bránou projděte, odbočte vlevo a vstupte do dveří s nápisem GIFT SHOP. Odbočte doprava a projděte k dalšími dveřím, kde vidíte za oknem dva bandity. Vyberte z inventáře minci a prohoďte ji oknem, čím déle ji podržíte, tím dále ji hodíte, potom bez obav projděte dveřmi, označenými jako GIFT CERTIFICATES AVAILLABLE, pokračujte vpřed a vstupte do dveří s nápisem THEATER. Opatrně se plazte vpřed, abyste nevzbudili pozornost gangstera, zezadu ho uškrťte strunou (lankem z inventáře), seberte mu zbraň (to dělejte u každé mrtvoly, dále už na to nebudu upozorňovat), jděte doprava a po mřížovaném rastru se vyšplhejte nahoru. Na konci se přehoupněte přes zábradlí, seberte brokovnici a projděte dveřmi vlevo. Zbavte se dvou darebáků, jejich těla ukryjte do beden, ukryjte se do skříně a vyčkejte, až si za stůl sedne chemik, i když je neozbrojený, uškrťte ho, převlečte se do jeho šatů, potřebujete jeho elektronickou kartu, kterou mu po jeho skonu seberte. Vstupte do chodbičky v převlečení chemika, kartu použijte vlevo na dveřní zámek, po projití dveřmi se pokuste projít dál po rampě, v převleku chemika by vám to mělo vyjít. Popojděte vpřed a za dveřmi vlevo si vyzbrojte, do bedýnky s prášky do pečiva si vložte pistoli a bedýnku si vezměte, vyjděte ven a pokračujte dopředu k druhému strážci, ten vás prohlídne, zda nemáte zbraň a pustí vás dál, vstupte tedy vlevo do kontrolní místnosti, kde bedýnku zahoďte, zbraň si však z ní seberte. Po skončení animace seskočte do výtahové šachty, pod vámi strunou uškrťte banditu a jeho mrtvolu vytáhněte na kabinku výtahu a seskočte zpět až dolů. Jděte dopředu, poškoďte elektrickou skříňku, v následující tmě se pližte do haly, pokračujte opatrně vpřed levou stranou při zdi, abyste na sebe neupozornili. Podle cedulky s panáčkem se dostanete na toalety, vstupte dovnitř, tam vykonává malou potřebu bandita, otočený k vám zády. Připravte si pistoli, opatrně k němu přistupte a uchopte ho rukou, získali jste lidský štít a pravou rukou můžete střílet s pistole. Teď jste připraveni vstoupit do místnosti za záchodky, kde velmi lehce zastřelte chráněni živým štítem tři gangstery, poté skolte i toho vašeho. Můžete se vrátit zpět na toalety, kde pod umývadlem zůstal banditův samopal, seberte ho. Vylezte nahoru po žebříku, kde seberte kufřík s odstřelující puškou, kufřík otevřete a vyjměte sniperku, z okna zlikvidujte tři gaunery dole na zemi, na střeše a na věžičce. Jakmile natáhnou brka, vraťte se kousek zpět a mezerou v zábradlí jděte do protisměru ke dveřím, přes které projděte. Pokračujte vpřed a sklouzněte se dolů po okapové rouře, držte se stále vlevo a na konci projděte do kanceláře dveřmi s nápisem OFFICE. Pod schody naleznete injekce s jedem, které seberte a pokračujte dál po schodech nahoru. Počkejte si skryti při zdi, až si bandita se slečnou pokecá, ta odejde a bandita půjde k balkónu, tiše se k němu zezadu přikraďte a srazte ho dolů pěstí. Poté, co sekretářka bude hovořit se šéfem, vstupte do jeho kanceláře a jed stříkněte do nápoje, který má na stole. Můžete se schovat do skříně a poťouchle sledovat, jak se slečna napije a natáhne paprče. Po jejím skonu vylezte ze skříně, vstupte do šéfovy kanceláře, ukážete mu fotku, což bylo posledním přáním klienta a Swing Kinga zabijte libovolným způsobem, vaší fantazii se meze nekladou, poté vylezte z kanceláře oknem ven. Venku na balkóně seberte minu a detonátor, přejděte po balkóně až na druhý konec a otevřeným oknem se vsoukejte do haly. Zde se nachází zařízení, které přidržuje divadelní konstrukci, je to jakási kladka. Přistupte k ní, uložte na ně minu (obr.1), poodstupte si a detonátorem ji odpalte, tak se zmíněná konstrukce zřítí a pozabíjí dole pod vámi gangstery, jejich šéfa už potom dorazte podle vaší chuti sami jakýmkoliv způsobem. Sejděte po schodech dolů a vydejte se ke dveřím s nápisem EXIT, tak se spustí animace, po jejím skončení se nakrátko ocitnete v HIDEOUT, což je sklepní kryt, kde si můžete vyzkoušet po vybrání zbraní střelbu na terče, poté vystoupejte na vámi po schodišti až ke dveřím, tak tuto misi ukončíte. Naskytne se vám výběr z tabulky si vybrat zbraně podle množství peněz, které vlastníte a po další animaci přejdete do další mise. Ještě než se pustím do další, tedy vlastně do první skutečné mise, chtěla bych vám sdělit, že nyní jste se naučili využívat všechny schopnosti vaší postavy. Každá mise končí hodnocením a ziskem peněz, za které si lze dokoupit různé užitečné předměty. Misemi můžete procházet přímočaře, tedy si cestu prostřílet, což vám nedoporučuji, neboť byste nejenže přišli o požitek ze hry, ale vaše hodnocení by bylo prachmizerné, o zisku peněz ani nemluvě, doporučuji vám proto i nadále se držet mého návodu, i když ani na chvíli se nedomnívám, že by to byla cesta nejvíce hodnocená a posléze i nejlépe peněžně honorovaná, je však vždy cestou ideální a nejkratší.
1. mise: A Vintage Year – Rok výběrového vína.
Ocitli jste se v Chile, vaším cílem je najít a zlikvidovat bývalého plukovníka Pinochetovy zpravodajské služby, jehož jméno je Don Fernando Delgado. V současné době řídí rozsáhlou fabriku na výrobu kokainu, což maskuje pěstováním hroznů na rozlehlých vinicích. Snímky ze satelitních družic jasně dokazují, že tajná továrna se nachází pod zemí. Delgadův syn Manuel Delgado obchoduje s kokainem také, takže musíte zabít i jeho, aby obě likvidace vypadaly jako tvrdý konkurenční boj. Do Santiaga se dostanete s klubem důchodců na oslavu Delgadovy nové značky, pojmenované podle „béčkové“ akční hvězdy osmdesátých let, Rex Stanton. Bude tam však přítomen i televizní štáb, takže dávejte pozor, ať vás nezachytí jeho kamery. Jakmile splníte zadané úkoly, můžete opustit vinice Delgadovým hydroplánem. Vydejte se doleva kolem zdi, na jejím konci odbočte doprava a kolem stráže jděte dopředu, tak dojdete ke skalním římsám, po kterých křížem krážem sejděte až dolů na molo. Tam sedí civilista, kterého raději pěstí shoďte do vody, dojděte ke strážnému VIP a zezadu jej tiše uškrťte strunou. Druhého civilistu, který se vozí výtahem, též srazte pěstí a buďto jej ukliďte až úplně doprava za bedny, nebo ho hoďte rovněž do vody. Převlečte se do obleku strážného VIP, nyní máte volný přístup do haciendy, vezměte si jeho samopal a přivolejte si výtah, kterým vyjeďte nahoru, zadejte uvnitř jako cíl laboratoř. Nahoře si vystupte, počkejte až přejde kolem vás strážný, odbočte vpravo a za rohem vpravo projděte dveřmi. Jděte stále dál, po schodech a přes několik dveří se dostanete do pokoje Fernando Delgada, který tam hraje na basu. Tiše se k němu zezadu přikraďte a usmrťte ho strunou, nebo injekcí, jeho mrtvolu potom shoďte z balkónu. Nyní se vracejte zpět na dvůr, kde dvoudílnými dveřmi vstupte do vinného sklípku. Po schodech seběhněte až dolů, Projděte všechny místnosti, tak najdete stůl, na kterém je hrstka kokainu, sem chodí občas Manuel fetovat. Počkejte si zde na něj, jakmile sem přijde, počkejte, až se strážný vzdálí a rychle Manuela usmrťte strunou, nebo jedem, jeho mrtvolu ukryjte dozadu za sudy do bedny. Musíte být ale velice rychlí, neboť strážný se za chvíli vrací a nesmí vás přistihnout. Poté se vydejte nazpět na dvůr a stejnou cestou jako na začátku seběhněte dolů k molu, na místě kde jste se převlékli se oblečte zpět do svého oděvu a tichým krokem se vydejte doprava k hydroplánu. Zde spí strážný (obr.2), kterého si nevšímejte a stále tichým krokem nastupte do letadla, tak v animaci odletíte a tuto misi tak zakončíte. Zde jen malý dovětek, způsob, který jsem vám navrhla k likvidaci obou zlotřilců, je pouze jeden z mnoha možných, ale je nejjednodušší, neboť v uniformě stráže VIP máte přístup na všechny místa a pokud se neprozradíte sami, hladce projdete celou haciendou i vinným sklepem. Při volbě jiných alternativ se musíte častěji převlékat a hrozí vám daleko větší hrozba odhalení vašeho převleku, takže se rozhodněte sami.
2. mise: Curtains Down - Stažená opona.
Nyní jste obdrželi nový úkol v Pařížské Opeře, zde máte dva cíle. Prvním z nich je známý tenor Almaro D´Alvade, druhým pak americký velvyslanec pro Vatikán Richard Delahunt. Podle věrohodných zdrojů stojí toto individuum za nezákonnými obchody s děvčaty z východní Evropy, za účelem prostituce. Opera Tosca se stále zatím jen nacvičuje a proto se v budově pohybuje spousta různých lidí, tudíž nebudete mezi nimi nijak nápadní. Richard Delahunt sleduje většinu všech zkoušek ze své lóže, je provázen ozbrojenou eskortou, ale jinou speciálně školenou ochranku nemá. Krýt se můžete mezi skupinou dělníků, kteří renovují Operu pro novou divadelní sezónu. Něco je pro vás připraveno v šatně, ve třetím dějství Toscy čelí známý tenor popravčí četě, což je vaše vyložená příležitost pro splnění úkolu, přesto buďte maximálně obezřetní. Projděte tedy dveřmi do divadla, odbočte doleva, počkejte, až stráž i civilista odejdou, vlevo od recepce seberte z obleku skutečnou pistoli z první světové války, vstupte přes dveře do chodby, seběhněte dolů po schodech a protějšími dveřmi projděte na záchod. Zde vyčkejte, až za vámi vstoupí jeden z dělníků, uškrťte ho strunou, nebo injekcí a převlečte se do jeho pracovního overalu, tělo vhoďte do bedny na chodbě. Nyní v převleku dělníka se nemusíte ničeho obávat, vaše kamufláž je naprosto dokonalá. Pokračujte dál podle mapy, potkáte se s dalším dělníkem, který má v ruce červenou bedýnku, kterou před vstupem na toaletu odloží. Vejděte za ním a strunou ho skolte, do jeho červené bedny vložte skutečnou starou pistoli a s bedýnkou v ruce přes další schody tak dojdete až do chodby, odkud se můžete přes dveře dostat do další chodby, vedoucí na pódium. Zde se schovejte do skříně a ihned poté, co herci odzkouší již zmíněnou scénku popravy a odeberou se do jejich šaten, vyměňte obě pistole, tedy hercovu atrapu za vaši pravou. Nyní není kam spěchat, neboť herci si dají načas a chvíli o potrvá, než budou scénu odehrávat znovu. Vy se tedy po jejich odchodu a výměně pistolí vydejte vpřed, projděte dvoukřídlými dveřmi, vyběhněte po schodišti nahoru až na lešeňové trámky, kde u kladky uložte minu, druhou stranou slezte dolů po žebříku a prolezte dál otvorem v podlaze, nyní můžete s přehledem sledovat veškeré dění v hledišti i na jevišti. Připravte si denonátor a raději se přikrčte, ať vás zezdola někdo nezahlédne a vyčkejte, až se herci znovu pustí do přehrávání popravčí scény, v níž tentokrát, díky vaší výměně pistolí, bude Almaro D´Alvade skutečně zastřelen, teď nastává vaše chvíle. V nastalé panice se rozběhne i vaše druhá oběť, tedy Richard Delahunt směrem k pódiu, uprostřed cesty však zakopne a na chvíli se zastaví, neváhejte a použijte detonátor, zborcený lustr vykoná sám dílo zkázy. Oba kumpány jste tedy zlikvidovali, aniž by někdo tušil, že se jedná o promyšlené vraždy, takže se spokojeně můžete vydat zpět k místu, kde jste odložili vlastní oděv, znovu se převléci a hlavním vchodem se pokojně odebrat do další mise.
3. mise: Flatline – Plochá linka.
Vaši nadřízení vyslovují uspokojení nad tím, že jste všechny úkoly splnili a hlavně též přežili všechny nástrahy a velká nebezpečí. Další úkoly na vás čekají v Severní Kalifornii. Tři mafiáni se ubytovali na rehabilitační klinice pro léčbu alkoholiků, jeden z nich se rozhodl svědčit ve prospěch státu, jakmile bude propuštěn. Mafie se tomu ovšem snaží zabránit, ale neví, který z těch tří to je. Váš agent jménem Smith, nasazený na kliniku, aby vypátral totéž, se již několik dní neozval. Z kliniky však propustí jen ty pacienty, kteří budou střízliví, nebo zemřou. Smith je proto udržován ve stavu totální opilosti, takže ven ho můžete dostat jen jako mrtvolu. Proto jste obdrželi experimentální speciální sérum, takže pokud sérum do něj vpravíte, bude vypadat jako mrtvý. Máte též protijed, kterým ho lze později oživit, ale dávejte si pozor, na klinice je něco podivného a podezřelého. Jakmile skončí úvodní animace a ocitnete se v reálu, pokračujte po cestě nahoru a odbočte doprava ke kontejnerům, kde se injekcí zbavte lékaře, ale musíte být rychlí, dřív než se objeví strážný, musíte ho uložit do kontejneru. Počkejte si teď na strážného, pošlete ho tiše na onen svět injekcí, nebo strunou, poté si oblečte jeho uniformu a mrtvolu vhoďte do druhého kontejneru. Poté pokračujte dál nahoru po cestě, vlevo seberte z lavičky kartu a vydejte se ke vstupu do hlavní budovy, vlevo projděte dveřmi. Projděte jídelnou, za ní je uzoučká chodba, z ní se vydejte do druhých dveří po pravé straně. Tak se ocitnete v malé bezpečnostní místnosti, kde u počítače sleduje monitor policista. Seberte mu z přístroje kartu, kterou si ihned otevřete zámek od protějších dveří (obr.3). Projděte chodbou a na konci si stejnou kartou otevřete další dveře a pokračujte dál. V místnosti nakoukněte do okna, pokud za stolem sedí pouze jeden ošetřovatel, vlezte okénkem dovnitř, usmrťte ho strunou a mrtvole seberte klíč, poté se převlečte do jeho obleku a tělo vhoďte vpravo od stolu do kontejneru. Projděte dveřmi do další haly, je to objekt s vězeňskými celami. Seběhněte po schodech až dolů a otevřete si získaným klíčem celu, ve které je zavřený vámi hledaný agent. Promluvte si s ním, dozvíte se, kde máte hledat vaši další oběť, v animaci obdržíte fotografii a zprávu o dalších potencionálních cílech a poté mu vpíchněte experimentální sérum, takže bude vyhlížet jako mrtvola. Aniž byste se převlékali, vraťte se známou cestou nazpět do centra a z recepce vstupte naproti do první vstupní místnosti. Jsou zde regály s knihami a uprostřed veliký glóbus, ve kterém má jeden z pacientů, kterým je hledaný kšeftař se zbraněmi schovanou láhev s chlastem a chodí se sem pravidelně „občerstvovat“. Pokud se zde právě nezdržuje, otevřete glóbus a do láhve mu z injekce stříkněte jed, o víc se nestarejte, můžete se ukrýt a pozorovat, jak si přihne a natáhne paprče, ale klidně můžete pokračovat dál. Nyní se vydejte za grázlem jménem Lozerno, který je vaším hlavním cílem, je iniciátorem únosů, obchodníkem s „bílým masem“, má na svědomí bezpočet znásilnění a jiných trestných činů. Vyjděte tedy z knihovny po schodišti naproti do poschodí a zde se vydejte do západní části, tam najděte dveře označené jako „D“ a projděte jimi. Poškoďte plynový sporák a až si sem přijde zmíněný padouch připravit něco k jídlu, sporák vybuchne a máte ho z krku. Nyní musíte vyhledat vaši poslední oběť, kterou je pašerák zbraní a drog. Ten si velice rád udržuje tělesnou konvičku, hodně cvičí a s oblibou se prochází. Jděte tedy zpět do vstupní haly, je to mezi knihovnou a recepcí a zabočte doprava. Tak se ocitnete v tělocvičně a nyní máte několik možností, jak ho poslat k čertu, aby to vyhlíželo jako nehoda. I tento všivák si potrpí na alkohol, takže u sošky, která s odpuštěním čůrá, má láhev, kterou můžete rovněž otrávit a máte i jeho z krku. Nyní vás už čeká jen velice jednoduchý konec mise, vraťte se na místo, kde jste nechali váš oděv, převlečte se a vraťte se na začátek, kde vstupte do márnice. Vpíchněte mu z inventáře protijed, počkejte, až se probere a potom společně projděte dveřmi s nápisem EXIT.
4. mise: A New Life – Nový život.
Nyní jste tedy vysláni na opačný konec států s posláním najít gangstera jménem Vinni „Digger“ Sinestra, který je zařazen do programu ochrany svědků. Je nutné zajistit, aby se tento gauner nedostal na lavici svědků. Sinestra má u sebe také nějaké důkazy, které nesmějí spatřit světlo světa. Váš klient se oprávněně domnívá, že by to mohl být mikrofilm, který byste měli získat. Zmíněný gauner je značně nervově labilní a navíc těžko snáší život na předměstí. V neděli uspořádá oslavu narozenin jeho nejmladšího dítěte, což je pro vás šance, jak se dostat do domu. Jeho dům však je monitorovaný a střežený federálními strážci, postupujte tedy diskrétně a obezřetně. Vydejte se tedy dopředu k Sinestrově vile, vlevo vidíte zaparkované dodávkové auto, které má na střeše reklamu na hamburgery. Vyčkejte trpělivě, až všichni odejdou a hamburgery napusťte jedem z injekce. Nyní opět počkejte, až obsluha donese vámi „vylepšené“ hamburgery agentům do bílé dodávky naproti. Teď máte chvíli čas, takže se vydejte kousek dopředu, vpravo žena upravuje živý plot, ta by vám mohla překážet v další vaší činnosti. Uškrťte ji tedy strunou, nesmí vás ale nikdo vidět a pak ji odtáhněte doleva za domek. Nyní se již můžete vrátit k bílé dodávce a vstoupit dovnitř. Agenti jsou už na onom světě díky vámi upravené pochoutce, takže seberte jejich pistole, vyberte pásku z nahrávacího zařízení a převlečte se do obleku jednoho z agentů. Poté se vydejte do protější veterinární budovy, označené tabulkou „MY PET´S CLINIC“. Vypáčte dveře a v malé místnosti seberte lahvičku s éterem a šipky do vzduchovky. Vyjděte ven a nyní, neboť jste v převleku agenta, klidně vstupte hlavním vchodem do vily Sinestry. Přes dvoje dveře projděte až do zahrady s bazénkem, jděte doprava a pokud vás nikdo nevidí, zezadu vypáčte dveře od kůlny a uvnitř si vezměte lahvičku s hořlavinou a vraťte se k bazénu. Vpravo od něj se nachází gril, v momentě kdy vás nikdo nesleduje, vylijte obsah hořlaviny do grilovacího zařízení, poodejděte stranou a trpělivě čekejte, dokud se neobjeví Sinestrova manželka a gril zapne. Tento vybuchne a oheň přeskočí i na ni, pokusí se sice hledat záchranu v bazénu s vodou, ale stejně uhoří. Teď tedy můžete vstoupit do bazénu a sebrat ji z krku náhrdelník, ve kterém je ukrytý vámi hledaný mikrofilm (obr.4). Nato se musíte dostat na kobylku samotnému Sinestrovi, vyjděte tedy před vilu a vpravo u garáží je elektrická pojistková skříňka, kterou poškoďte, vypnete tak ve vile proud. Vraťte se dovnitř a jděte do pokoje, kde tento výtečník si chce pustit televizi, zapne její dálkové ovládání, ale televizor mlčí. Pošle tedy agenta ven, aby zkontroloval pojistky, jakmile zůstanete v pokoji sami, přistupte zezadu k Sinestrovi sedícímu v křesle a uškrťte ho strunou. Jeho tělo potom odtáhněte do malé komory vpravo od sedačky, seberte mu pistoli BILL 480 a nezapomeňte za sebou zavřít dveře. Teď se tedy vypravte do kuchyně, která se nachází vedle haly s dveřmi vedoucími na dvorek a schodištěm, jakmile tam budete sami, seberte jednu z kovových bedniček, vraťte se ven, projděte dveřmi pod schodištěm, zahněte doleva a pokračujte dopředu, tak se dostanete do garáže, kde položte bedničku na zem a uložte do ní minu. Vyjděte opět před vilu a jděte k místu, kam jste schovali mrtvou zahradnici, zde vylezte po žebříku do budky na stromě, seberte vzduchovku a slezte zpět na zem. Vraťte se zpět na ulici a v momentě, kdy nikdo v okolí nebude, zametačů se obávat nemusíte, utíkejte kolem živého plotu až na jeho samotný konec, přejděte ke klaunovu autu a vzduchovku zahoďte. Vraťte se kousek zpět k vile, ale jen tak, abyste mohli použít detonátor a odpálit uloženou minu. Tak se na chvíli zbavíte všech čmuchalů, kteří se do jednoho rozběhnou zjistit, co se to vlastně přihodilo. Vraťte se pro vzduchovku, běžte do dodávky, kde se převlečte do vašeho obleku a vydejte se nazpět k východu z této mise.
5. mise: The Murder of Crows – Zabiják vran.
Průvodu, pořádanému u příležitosti masopustního úterý, se zúčastní i americký ministr vnitra, na kterého tam čekají atentátnicí. Bohužel se neví, kdo má být jeho najatým vrahem, takže budete muset zlikvidovat všechny podezřelé osoby, které by mohly mít s atentátem něco společného. Jedná se o vůdce skupiny je Mark Purayah a společníky Raymonda Kulinského a Angelinu Masonovou. Kulinský je při tom bývalý biatlonista, takže by to mohl být muž činu, Masonová má s největší pravděpodobností na starosti průzkum a podporu celé akce. Oba spolu udržují pohlavní poměr a jsou velice nervově labilní, takže lze očekávat prudkou násilnou reakci, poté co se jeden z nich dozví o smrti druhého. Místo jejich pobytu je neznámé, ale objevilo se místo za platbu za provedenou akci, což by mohlo být vodítkem k jejich vypátrání. Na místě se nachází množství civilistů a jelikož se jedná o vraždu významného státníka, bude zde přítomno s velikou pravděpodobností i několik podpůrných jednotek, takže buďte ještě diskrétnější a obezřetnější, než obvykle. Ideální cesta po ocitnutí v reále je připravit si smrtící injekci a jakmile si maska v červeném ptačím obleku a s kufříkem ruce pokecá v recepci, vydat se za ní. Zde se generuje hra pokaždé jinak a jakmile se z hotelu vydá doprava, potom raději hru restartujte a počkejte, až se po novém restartu vydá doleva. Sledujte masku v patách a vyčkejte, až z rušné ulice vstoupí do tmavé boční uličky vlevo a tam ji v temném koutě injekcí usmrťte. Převlečte se do jejího oděvu a mrtvé tělo odtáhněte doleva přes dveře, za nimi vpravo do dveří a zde ho uložte v místnosti pro popelnice. Poté se vraťte, seberte kufřík a vyjděte protější uličkou ven, odbočte vlevo, nato vpravo a hnedle doleva, jděte vpřed. Tak dojdete až k masce ve žlutém ptačím převleku, promluvte si s ní a projděte dveřmi. Vystoupejte nahoru po točitých schodech, vejděte do dveří a kufřík s diamanty položte muži za stolek, má černý ptačí oděv bez masky na obličeji, je to organizátor a vůdce celé akce Mark Purayah. Počkejte si, až si pokecá přes vysílačku s jeho kumpány a jakmile místnost opustí maska ve žlutém převleku, vyčkejte až si stoupne před balkón a několika ranami pěstí ho přehoďte přes balkónové zábradlí, seberte z podlahy vysílačku, kterou upustil. Seberte kufřík s diamanty a rovněž ho přehoďte přes zábradlí dolů do ulice, neboť s kufříkem v ruce byste se ven nedostali. Sejděte dolů zpět na ulici a popadněte kufřík dřív, než vám ho někdo z opeřených masek, nebo nějaký policajt seberou, nyní máte kontakt se zbývajícími dvěma atentátníky, takže lehce podle mapy zjistíte jejich lokalizaci. Pokračujte do uličky přímo naproti, kde po bednách, klecích a chatrném schodišti se přešplhejte až ke kladce, na jejímž laně je přivázán klavír. Pod kladku umístěte minu a připravte si detonátor. Jakmile se dole ve dvoře objeví maska ve žlutém ptačím obleku, což je Masonová, použijte detonátor (obr.5), tak piano spadne Masonové na hlavu a je z ní placek, teď jste ji zabránili podřezat politikovi hrdlo. Tím jste ovšem neskončili, musíte zlikvidovat ještě třetího atentátníka, který se chystá na ministra s odstřelující puškou. Nyní musíte najít jeden z barů, i zde se hra generuje pokaždé jinak, takže si ten pravý musíte najít sami, já jsem svůj poslední úkol plnila v Blues Baru. V ptačí masce vás ale do baru Blues Bar (můžete lumpa hledat i v Salsa Bar, nebo Rock Bar) hlavním vchodem nevpustí, takže se tam musíte dostat zadními dveřmi. Přes kuchyň se dostanete ke schodům, pokud se podíváte nahoru, zjistíte, že tu číšník pohlavně oblažuje jednu dámu z hostů. Hoďte tedy po nich mincí z inventáře a rychle se schovejte do skříně, poté vyčkejte, až oba vámi vyrušení, kterým jste přetrhli jejich úporné snažení, sejdou ze schodů dolů. Jakmile bude vzduch čistý, vypáčte dveře a vyčkejte, až se odstřelovač vzdálí od své pušky, kterou nechal opřenou o zeď, seberte ji a schovejte se. Jakmile se přiblíží jím vyhlížený cíl na dostřel, zpanikaří a počne pobíhat sem a tam, hledajíc svoji pušku. Ve zmatku zamíří ke schodišti, přikraďte se za ním a shoďte ho ze schodů, měl by se při pádu zabít. Jeho tělo ukryjte pod schodiště a bar opusťte únikovým požárním schodištěm. Teď jste tedy zlikvidovali i třetího potencionálního atentátníka Raymonda Kulinského, takže si to s kufříkem v ruce, který jste ze strachu o ztrátu diamantů nikde neodložili, útěkem přes požární únikové schodiště misi zakončíte. Pokud by se tak nestalo, i tady si hra totiž tak trochu ráda zalaškuje, potom se vraťte na místo, kde jste odložili vaše šaty a převlečte se do nich, poté misi již mnou popsanou cestou opustíte.
6. mise: You Better Watch Out... – Raději si dávejte pozor….
Pro splnění dalšího vašeho úkolu jste se ocitli ve Skalnatém Pobřeží. Senátora Binghama vydírá pornografický magnát Lorne De Havilland, který vlastní kompromitující kazetu se senátorovým synem Chadem. Na kazetě je nahráno, jak se Chad poněkud drsně baví s tanečnicí nočního klubu v průběhu sexuálních radovánek v jednom s De Havillandových nočních klubů pro dospělé, ale tanečnice tento druh sexu nepřežila. Senátor Bingham se velice angažuje v napjaté volební kampani o znovuzvolení. Zmíněná kazeta, pokud by se ocitla na veřejnosti, by mu rozhodně „pomohla“ prohrát volby, tak jako soustavné nemravné počínání jeho syna. Budete se tudíž muset postarat o De Havillanda a Binghamova syna, též je nutno získat zpět kompromitující kazetu. Chad byl pozván na každoročně konané párty v horském sídle porno magnáta, máte k dispozici Chadovu fotografii, no fotografie De Havilanda je již deset roků stará, takže poznat ho nebude vůbec snadné. Samotné sídlo není příliš chráněné, ale uvnitř bude dozajista přítomna velmi silná ochranka. Jakmile tedy vystoupíte z lodi a ocitnete se na molu, jděte vpřed, odbočte vlevo a vpravo si přivolejte výtah. Poté co přijede, nastupte si a nahoře vystupte. Projděte dveřmi do baru, přistupte k barmanovi a promluvte si s ním, v animaci od něj obdržíte afrodiziakum. To nasypte do skleněné číše vpravo od vás na bar pultu, je jedno, jestli vás někdo uvidí. Vraťte se ven a odbočte doleva k bazénku, tam se koupe s několika slečnami Chad. Po chvíli mu číšník donese vámi upravenou číši s nápojem, no na to čekat nemusíte a pokračujte dál k dalšímu bazénu, počkejte až se vzdálí stráže a projděte vlevo dveřmi. Odbočte doprava a vlevo projděte vodopádem, za druhým sedí fotograf. Jakmile nebude nikdo v dohledu, projděte vodopádem a fotografa uspěte sedativy a pak ho vtáhněte zpět mezi oba vodopády. Převlečte se do jeho obleku, vraťte se do chodby a projděte dvoudílnými dveřmi. Chlapík muchlující se s děvčicí je civil, tedy zákazník, ženština však projde dveřmi a vyzve vás k následování. Po krátké animaci se vás pokusí zabít, buďte na to připraveni a nehlučně ji skolte, například injekcí. Můžete se podívat za divan, tam leží skutečná prostitutka, za kterou se proradná, vámi právě skolená potvora vydávala. Nyní je na řadě Chad, vyjděte ze dveří na chodbu a počkejte si, až vaším afrodiziakem rozdrážděný Chad se spoře oblečenou kněžkou lásky kolem vás projde a zapadne s ní na pokoj. Chvíli vyčkejte, pak bez ostychu do pokoje vpadněte, vyrušili jste je z milostné předehry, slečna odejde a Chad se vydá na balkón zchladit vlastní libido. Následujte ho a jakmile se ocitnete spolu na balkóně, srazte ho pěstí dolů, aby to vypadalo jako nehoda. Vraťte se zpět na chodbu a opět počkejte, až se objeví strážce, rychle ho odrovnejte injekcí a jeho mrtvolu ukryjte v místnosti, kde si chtěli Chad s prostitutkou užívat pohlavní radovánky. Zde se převlečte do jeho oděvu, vyjděte zpět na chodbu, nyní vaše cesta povede nahoru do horního poschodí, kde je nahrávací studio. Vpravo od pokoje, do kterého jste vešli se nacházejí dveře, projděte jimi a vystoupejte nahoru po schodech. Přes ně se dostanete do poschodí, udržujte podle kompasu západní směr, tak dojdete k dalšímu schodišti. Na konci vejděte do strážní místnosti a pokud vás nikdo nesleduje, vypáčte protější dveře a projděte jimi. Pakliže se strážce nezbavíte, potom zhasněte světlo, stráž půjde rožnout a jakmile se k vám otočí zády, dveře vypáčte a pokračujte dál po dalším schodišti. Nahoře vstupte do ateliéru a v místech, kde se nachází žebřík, projděte dalšími dveřmi do druhé strážní místnosti, počkejte až se strážní nebudou dívat, tak seberte ze stolku inkriminovanou kazetu. De Haviland je rovněž v ateliéru, pokud tam není, potom se vydejte chodbami podle kompasu a udržujte jihozápadní směr, tak dojdete na balkón, kde ho naleznete. Je tam s ním však i jeho malé psisko, které začne štěkat a tak upozorní na vaši přítomnost. Zde si nedělejte starosti, protože pes útočí na vás, zastřelte ho, bude to hodnoceno jako obrana. Než se darebák otočí, rychle ho pěstí přehoďte přes zábradlí, což bude opět bráno jako nehoda. Všechny úkoly máte tedy splněny, vraťte se tudíž libovolnou cestou k vodopádům, mezi nimž jste pomohli na onen svět fotografovi a převlečte se zpět do vlastního oděvu. Vyjděte zadními dveřmi k malému bazénku a pokračujte známou cestou dopředu k výtahu (obr.6) a přivolejte si ho. Může se stát, že výtah vám ale nepřijede, což znamená, že vaše činy a převleky zaznamenala některá z bezpečnostních kamer a ta u výtahu vás tudíž pozná podle tváře. V tom případě se vraťte do druhé strážní místnosti, musíte se ovšem znovu převlékat, zde seberte videozáznam z kamery a opět prostřednictvím převlékání se vraťte zpět až k výtahu, přivolejte si ho, nyní již výtah přijede, nastupte si, sjeďte dolů a vydejte se po molu k lodi, tím tuto misi úspěšně zakončíte.
7. mise: Death On The Mississippi – Smrt na Mississippi.
Takže jste se ocitli v Mississippi a máte před sebou další těžké a nebezpečné úkoly. Místní gang, vystupující pod pseudonymem Aligátoři, řídí a organizují distribuci drog po celé Mississippi. Na přepravu tohoto nelegálního zboží využívají drze místní říční dopravu. Bude tedy nutné zlikvidovat tento velice nebezpečný, agresivní a těch nejodpornějších zločinů se neštítící šesti členný gang, včetně jejich Bosse. Budete muset najít a sebrat veškerou bossovu dokumentaci, která dokazuje a mapuje celou jeho nekalou činnost. Ta je ukryta někde na horní palubě v trezoru, ale přesné místo není známo. Ostatní členové gangu se nacházejí na různých místech obou horních palub, no přístup na tyto paluby je silně omezený. Další a podrobnější informace bohužel nejsou známy, budete tedy opět úspěch akce závislý na vaší statečnosti, obratnosti a důvtipu. Jakmile se ocitnete na palubě lodi, popojděte doleva vpřed a na pravé straně poškoďte elektrickou rozvodnou skříňku. Poté jděte kousek dál, vpravo vyběhněte nahoru po schodech, zabočte vpravo a vstupte do dveří. Na stole u rádia je postavena láhev s alkoholem, sem chodí občas námořník se „osvěžit“, naplňte ji tedy sedativy z injekce a rychle se schovejte do skříně. Počkejte, až se ochlasta přijde napít, trpělivě vyčkejte ve skříni, jakmile začne chropět, pak skříň opusťte, převlečte se do jeho uniformy a seberte i jeho zbraň. Ze stolku seberte klíč, mrtvolu nemusíte nikam ukrývat, stačí jen, když před odchodem z místnosti zhasnete světlo. Vyjděte z místnosti a klíčem si otevřete protější dveře, jděte na konec, kde slezte dolů po žebříku, zde se nemusíte ničeho obávat, neboť dělníci pracují se sluchátky na uších, jděte dopředu a muže zaujatě pozorujícího chod stroje pod ním přehoďte přes zábradlí, zbavili jste se tak prvního gaunera. Přes dveře a po schodišti vyjděte na druhou palubu, tuto pouze projděte k dalšímu schodišti, vystoupejte po něm nahoru. Pokračujte vpřed, po chvíli narazíte na objímající se dvojici, kterým vaše přítomnost nevyhovuje a tak oba odejdou do pokoje. Po chvíli žena odejde, vy počkejte až vyjde ven z pokoje i muž, kterého následujte tak dlouho, dokud nedojde k zábradlí a zde si zapálí cigaretu, v tu chvíli ho přehoďte přes zábradlí, teď jste zlikvidovali druhého gangstera. Pokud by se zde nalézala korpulentní dáma, vyčkejte až odejde a poté teprve zmíněný čin proveďte. Vlevo od místa, kde jste přehodili přes palubu darebáka přelezte zábradlí a jděte dopředu, přes další zábradlí se dostanete před dřevěné brlení, po kterém vylezte nahoru o patro výš. Jděte až na samotnou záď lodi a jakmile spatříte chlapíka opřeného o zábradlí, tak i jemu pomozte do vodních hlubin, třetí gauner je na onom světě. Vraťte se zpět, po brlení slezte dolů, vstupte do prvních dveří vlevo, po vstupu do místnosti ihned zhasněte světlo. Projděte kuchyní, poté protějšími dveřmi do chodby a vstupte do prvních dveří vlevo. V místnosti na zemi u skříně leží uniforma elitního číšníka, takže neváhejte a převlečte se do ní. Teď se již nemusíte ničeho obávat a tak se suverénně vraťte do kuchyně, jděte k dortu a vložte do něj pistoli sub-gun, dort seberte a vyjděte s ním ven. Jděte na záď, kde po schodech vystoupejte až na nejvyšší patro lodě, jděte ke strážci, můžete, ale nemusíte dortu odložit, budete však každopádně vyzvání, abyste odevzdali zbraně, učiňte tak, ta ukrytá v dortu vám bohatě stačí (obr.7). Projděte dveřmi a jděte ke kapitánovi, který se nachází v pokoji se zapnutou televizí. Nyní musíte být rychlí, obezřetní a velice obratní, poté co jeden z členů gangu projde pokojen a vyjde druhými dveřmi ven, kapitán se přesune ke svému oblíbenému bublinkovému sektu. V tu chvíli položte dort na stůl a vyndejte z něj pistoli a rychle si vezměte kapitána jako živý štít. Projděte s ním levými dveřmi do jeho pokoje, kde ho omračte. Seberte mu klíče, z trezoru seberte obálku s fotografiemi, klíčem si odemkněte další dveře a projděte jimi, číšníka klidně hoďte přes zábradlí rybám. Vraťte se pro omráčené tělo kapitána a bez váhání ho rovněž přehoďte přes zábradlí do vody. Nyní vám zbývá ještě zlikvidovat poslední tři členy bandy, jeden z nich se po nějaké chvilce objeví, ukryjte se tedy za roh a jakmile si u zábradlí zapálí cigaretu, přehoďte ho rovněž přes zábradlí do vody. Teď se vydejte kolem palubního zábradlí až k přením dveřím a u nich počkejte, až předposlední bandita jimi projde dovnitř, vstupte za ním a jakmile se opře o zeď zády k vám, připravte si pistoli a vezměte si ho jako živý štít. Doveďte ho takto k zábradlí, kde ho bez váhání srazte dolů. Nyní se vraťte k hlavnímu vchodu a jakmile poslední gangster půjde na druhou stranu k zábradlí, opět s pistolí v ruce ho zajměte a doveďte ho k protějšímu zábradlí, kde ho rovněž srazte do vody. Jistě víte, kde jste zanechali váš oblek, vydejte se tudíž pro něj, převlečte se do svých šatů a vraťte se zpět na třetí palubu do chodby, kde jste se potkali s prvním členem bandy s jeho milenkou. Zhruba uprostřed této chodby je vstup do prostoru, označený jako pouze pro zaměstnance. Vstupte tam, ze stolu seberte razantní pušku FN-2000, schovejte ji do kufříku, kufr seberte a vyjděte zpět na chodbu, známou cestou se vraťte až dolů, kde jste začínali a přistupte k jednomu ze záchranných člunů, nastupte si a tím misi zakončíte.
8. mise: Till Death Do Us Part – Dokud nás smrt nerozdělí.
V Mississippi vás čeká ještě další úkol. Margaux Le Blanc právě vdává svoji dceru za Bosse gangu „Modrých Pařátů“, civilní obřad už mají za sebou, ale právě se chystají na soukromý obřad spojený s hostinou pro jejich známé a členy rodiny. Zlikvidovat tedy budete muset ženicha a otce nevěsty, přičemž nevěstě nesmí být ublíženo. Tento úkol je velice delikátní, proto se snažte se s ním vyrovnat s co největší opatrností a diskrétností. V reále se tedy vydejte dopředu po molu a vstupte doprava na cestičku, vedoucí k tanečnímu parketu. Vlevo před vámi zvrací jeden hostů, který se s alkoholem „seznámil“ až přespříliš, takže s prominutím zvrací. Následujte ho za jeho potácivou chůzí, tak se doklopýtá do chatrče, kde usne. Převlečte se do jeho šatů, seberte mu pozvánku pro hosty a pistoli. Nyní se můžete vrátit a vstoupit do hlavní budovy hlavním vchodem. Projděte levou stranou od schodiště kolem dveří s nápisem PRIVATE, odbočte znovu doleva a vstupte na toaletu s nápisem WASHROOMS. Zde vypáčte dveře po levé straně, za nimi v chodbě se nachází strážný. Sledujte ho a jakmile se k vám natočí zády, uspěte ho sedativem v injekci. Převlečte se do jeho obleku, seberte pušku a tělo odvlečte na malý záchodek, nalézá se pod schody naproti dveřím, kterými jste sem vešli. Nyní projděte na dvorek za vilou a vydejte se ke dřevěným chatrčím vlevo, označených tabulí RESTRICTID AREA. Mezi domečky se dostanete až na hřbitov, kde stojí vaše první plánovaná oběť, tedy Le Blanc, otec nevěsty Margaux, pokud se nikdo nedívá, shoďte ho do hrobu, tak ho zabijete. Jestliže vás však někdo sleduje, vydejte se za ním a ve vhodném okamžiku ho srazte pěstmi do močálu. Nyní se vydejte zpět do vily, vpravo od svatební síně jsou malé dveře do kuchyně, projděte jimi dovnitř, na stole spatříte vysoký několikaposchoďový dort. Sem chodí mlsný ženich Boody Muldoon občas mlsat, dort tedy napusťte jedem ze stříkačky, tak jste pro gaunera přichystali „sladkou“ smrt. Známou cestou se vydejte zpět do chatrče k chrápajícímu otrapovi, převlečte se do svých šatů a vydejte se zpět k molu, kde jste začínali, tak misi opustíte ve vznášedlu.
9. mise: A House of Cards – Dům z karet.
Ocitli jste se v Las Vegas, kde se nachází bílý rasista z Jižní Afriky jménem Hendrik Schumtz, který se pokouší prodat nějaké DNA a laboratorní výsledky bohatému saudskému šejkovi Mohammadovi Bin Faisal Al-Khalifovi. Šejk ale pracuje pro někoho jiného, ovšem nepodařilo se zjistit, pro koho. Tomuto nekalému obchodu budete muset zabránit, je tedy nutné zlikvidovat tři cíle, afrického rasistu, šejka a jeho vědce Tariq Andul Lateefa, kterého si přivolal za účelem kontroly laboratorních výsledkových zpráv. Musíte být obzvláště opatrní, neboť podle získaných informací při plnění tohoto úkolu již před vámi zahynulo několik agentů ze skupiny 47. Vstupte tedy vlevo po schodech do budovy, vejděte do kasina, vlevo jsou bezpečnostní kamery, vpravo za přepážkou si pohovořte s recepční, poté si vezměte elektronickou kartu od vašeho pokoje, je v 7.patře a má číslo 701. Vydejte se po schodech nahoru a nastupte do výtahu, vyjeďte do 7.poschodí. Vstupte do vašeho pokoje, tyto bohužel nejsou číslovány, ale jiný než svůj se vám vaší kartou otevřít nepodaří. Z kufříku na podlaze seberte samopal a minu a nyní přejděte po chodbě za výtahy, držte severní směr podle kompasu, zde vylezte oknem vpravo na balkón. Je na něm sice číšník, kouřící cigaretu, no ten vám nevadí, přelézejte stále doprava přes zábradlí a římsy, projděte kolem oken, za kterými karbanící mastí karty, ale jsou tak zabráni do hry, že si vás nevšimnou. Přelézejte tedy dál až na konec, kde římsa končí a vlezte do pokoje číslo 707, kde se schovejte za rožek před vstupními dveřmi. Zde se obrňte trpělivostí, můžete i na mapě sledovat, kde se právě nachází váš příští cíl, no budete hodně dlouho trvat, než očekávaný Hendrik Schumtz do svého pokoje i s kufříkem vejde. Přikraďte se k němu zezadu a nakrmte ho sedativy ze stříkačky, převlečte se do jeho obleku, seberte mu elektronickou kartu od jeho pokoje, vyběhněte na chodbu a spusťte nejbližší poplachový požární hlásič. Rychle se vraťte zpět do jeho pokoje, dveře si otevřete jeho kartou a dokud poplach stále vyzvání, seberte jeho tělo a přehoďte ho na balkóně přes zábradlí, díky spuštěnému poplachu vás nikdo nezahlédne. Vraťte se pro kufřík, zbraně odložte v pokoji (v případě potřeby se můžete kdykoliv pro ně vrátit) seberte kufřík, jděte k výtahu a sjeďte až dolů do vstupní haly. Pokračujte zprava kolem automatů dopředu (pozor na bezpečnostní kamery vpravo), projděte dveřmi a odbočte doleva, dalšími dveřmi vejdete do baru. Ten obejděte zprava a na konci narazíte na dvojici šejkovy ochranky. Položte kufřík na zem, ten vpravo vás prohledá a pakliže nenajde žádnou zbraň, nechá vás projít k šejkovi (obr.8). Přistupte k němu, v animaci mu předáte kufřík a čekejte společně s ním na příchod spojky, která přinese rovněž v kufříku diamanty a zároveň odnese váš kufřík k ověření správnosti jeho obsahu. Zatím se kochejte pohledem na spoře oděné tanečnice a pokud chcete, můžete poslouchat vytahování se šejka nad kvalitou a velikostí kasina. Poté co šejk obdrží zprávu, že obsah vašeho kufříku je v pořádku, vyjde ven na schodiště, které vede až na střechu. Nechejte kufřík na svém místě a sledujte šejka, jakmile bude dostatečně vysoko, shoďte ho ze schodiště dolů, můžete ho pro jistotu ještě oddělat injekcí s jedem. Vraťte se ke kufříku s diamanty, jděte k východu z baru přes boční dveře u výherních automatů. Zde si kufřík bez obav odložte, nebojte se nikdo vám ho nesebere, jděte k výtahu ve vstupní hale, kterým znovu vyjeďte až do 7.poschodí. Vstupte na balkón na cigaretě si pochutnávajícím číšníkem, poželené konstrukci si vylezte o patro výš, přejděte k levému oknu, kterým vlezte do chodby. Vydejte se k pokoji číslo 801 a na chodbě tomuto pokoji nejblíže spusťte nejbližší poplachový požární hlásič. Ihned poté vyběhne z pokoje obstarožní chlápek a vezme do zaječí, čehož využijte a dříve než se dveře od jeho pokoje znovu uzavřou, vběhněte dovnitř. Oknem vylezte na balkón a vám už známým způsobem se přesuňte k oknu pokoje číslo 803, zde se ukryjte do ložnice, kde vyčkejte (opět můžete sledovat mapu, abyste věděli přesně, kdy vaše oběť vejde) příchodu vědce v zeleném sáčku. Jakmile se půjde nakouknout z okna, nakrmte ho injekcí se sedativy. Jděte do pokoje a odtud přes koupelnu k dalšímu strážci, toho rovněž nacpěte sedativy, vraťte se k vědci a vyhoďte ho ven na balkóně přes zábradlí. Nyní uděláte nejlépe převléci se za člena ochranky skoleného sedativy, projít hlavním vchodem až k výtahu, sjet si pro kufřík s diamanty (doufám že víte, kde jste si ho odložili), projít východem, kde můžete v boční uličce nasednout do automobilu. Jestliže se vám nepodaří odjet, pak vás někde zachytila bezpečnostní kamera, vraťte se tedy zpět do hlavní haly a přímo naproti recepci vejděte zprava do místnosti, kde se nalézá osamocený policista. Uspěte ho sedativy, jděte k videu a seberte pásku. Vraťte se k autu a nyní již s ním odjedete z této mise do další.
10.mise: Dance With The Devil - Tanec s ďáblem.
V této misi vás čekají dva úkoly, tedy najít a zlikvidovat dva cíle. Prvním z nich je Vaana Ketlyn, bývalá rumunská cirkusová umělkyně, která má hlavní podíl na celosvětovém černém trhu, druhým je Antony Martinez, příslušník CIA, který to tak říkajíc táhne s oběma znepřátelenými stranami, zkrátka řečeno je to chameleón. Ketlyn pořádá maškarní ples v klubu Shark ve Pegas, kde bude přítomný i Martinez, aby spolu uzavřeli výhodnou dohodu. O vaší přítomnosti ale oba vědí, jelikož jste posledním živým příslušníkem skupiny 47, zjistěte kdo odrovnal všechny příslušníky skupiny 47, zlikvidujte oba cíle a navíc každého, kdo si vás vezme na mušku, byli jste doposud skvělými agenty, tak si to na poslední chvíli nepokazte, splňte i tento úkol jako vždy bezezbytku. Vydejte se dopředu a prosklenými dveřmi vstupte na recepci, promluvte si s policajtem, nakukáte mu, že tady měl pro vás někdo nechat balíček. Jakmile se půjde dozadu podívat do poslední místnosti, složte ho sedativy a převlečte se do jeho uniformy, vyjděte zpět na ulici, odbočte doleva. O kousek dál vlevo je vchod do garáží, vpravo je strážnice. Vstupte dovnitř, jakmile se na vás policajti nebudou dívat, seberte z videa bezpečnostní kazetu a vyjděte ven, odbočte vpravo a seběhněte dolů do garáží. Na konci vpravo v rohu je dodávkový automobil, u zadních dveří leží bílý kostým pro účastníky párty v nebi, převlečte se do něj. O kousek dál jsou dva výtahy, vstup do nich hlídá ochranka. Levým výtahem se sjíždí dolů na párty v Pekle, pravým potom nahoru na párty v Nebi. Jděte tedy k pravému výtahu, ochranka vás požádá, abyste odevzdali zbraně, jakmile tak učiníte, vstupte do výtahu a vyjeďte nahoru. Protějšími dveřmi vstupte do sálu s bavícími se hosty, na konci vlevo je záchod, do kterého vstupte. Občas sem chodí Martinez čůrat, takže si počkejte, až vejde do jedné z kabinek a v ní ho nakrmte z injekční stříkačky sedativy, ale zavírejte za sebou dveře, neboť sem často chodí kuchař a číšníci. Převlečte se do Martinezovy masky, seberte mu zbraň a kufřík a nepozorovaně toalety opusťte. V masce Martineze máte přístup kamkoliv, takže se vraťte do sálu, vyčkejte, až zpěvačka Eva dozpívá a pozve vás do sálu, následujte ji. Uvnitř se na vás pokusí zaútočit nožem, předejděte ji a pošlete ji na onen svět, nůž můžete samozřejmě sebrat. Přistupte k notebooku, aktivujte ho a tak se vám na monitoru ukáží tváře dalších vrahů, majících na vás spadeno. Nakonec seberte ještě speciální pušku, nyní se můžete vrátit zpět k výtahu a sjet do garáží. Během jízdy si vylezte na kabinku výtahu a počkejte, až dole zastaví. Přelezte si do druhé výtahové šachty, otvorem seskočte dolů a vyjděte dveřmi ven, projděte dveřmi vlevo. Tento manévr jste museli udělat proto, že kdybyste v garážích vystoupili a chtěli jet levým výtahem do Pekla, museli bysta ochrance opět odevzdat zbraně, takto vám ale všechny zůstaly a že se vám za chvíli budou náramně hodit, na to klidně vezměte jed, navíc se ani nemusíte nikde převlékat. Pokračujte dopředu, tak potkáte Vaanu, to je váš další potencionální vrah. Pozve vás do svého pokoje, následuje ji (obr.9), v pokoji vás požádá, abyste si sundali masku a jakmile odmítnete, pokusí se vás zabít, takže ji předejděte a sejměte ji dříve, než skolí ona vás. Vraťte se zpět a za pultem si promluvte s Maynardem Johnem, to je profesionální vrah, který vás pozná i ve vaší masce a jelikož se domnívá, že je nejlepším střelcem na světě, vyzve vás na střelecký souboj muže proti muži. Následujte ho do zvukotěsné místnosti, máte u sebe zbraně a nějaké jsou ještě v místnosti na různých místech. Dobře se kryjte a při první příležitosti ho zastřelte, pokud použijete samopal, je jeho likvidace dílem okamžiku. Jděte k jeho mrtvole a seberte mu elektronickou kartu, pomocí ní si otevřete dveře vedoucí z místnosti na chodbu a výtahem vyjeďte zpět do garáží.Vydejte se zpět na místo, kde jste zanechali váš původní oblek a kufříkem s vněm ukrytou speciální puškou se rychle vraťte zpět do garáží, kde nasedněte do dodávkového auta, v něm misi zakončíte.
11. mise: Amendment XXV – Dodatek XXV.
Obdrželi jste informaci, že se chystá atentát na prezidenta USA, dá se sice téměř s jistotou očekávat, že prezidenta ochrání CIA, FBI, či tajná služba, no spoléhat na to s jistotou nelze, neboť hlavním strůjcem chystaného atentátu je sám viceprezident. Stejná stínová skupina, která ho dosadila do jeho úřadu, ho nyní chce dostat do Oválné pracovny a má veliký vliv v každé domácí agentuře. Vrahové jsou již se vší pravděpodobností na místě v Bílém Domě. Pokud se vám tomu nepodaří zabránit, bude v Bílém domě prezident po návratu z Los Angeles zavražděný. Vašimi cíly tudíž je profesionální vrah Mark Parchezzi III a viceprezidente Daniel Morris. Následujte turisty a vstupte s nimi do budovy. Pokračujte dopředu k policajtovi, stojícímu u protějších dveří, u něj vstupte doleva dveřmi na toaletu. Zde počkejte, až sem přijde průvodce turistů, počkejte až začne čůrat a vpíchněte mu sedativa, převlečte se do jeho uniformy. Nyní vyjděte ven ze záchodku, projděte dveřmi doleva, za nimi do dalších dveří vlevo, kde sedí dva vojáci. Ti si vás však nevšímají, takže bez obav seberte bezpečnostní kazetu z videa též ze stolu elektronickou kartu tohoto traktu. Pokračujte chodbou dál, udržujte západní směr, projděte přes jídelnu do další chodby, před vámi střeží vchod opět stráž. Ode dceří sice máte kartu, ale v tomto převlečení byste neprošli, odbočte tedy do dveří vpravo, vyběhněte po schodech až nahoru, tak se ocitnete na střeše. Jděte k žebříku, lezte po něm nahoru, ale nahoře zůstaňte na žebři stát tak, aby vás nezahlédli dva dělníci, nacházející se v místnosti. Počkejte, až jeden z nich odejde a druhý k vám bude otočený zády (obr.10), potom si rychle vylezte až nahoru na podlážku, vskočte do místnosti a projděte dál dveřmi vlevo. Pokračujte dál, dávejte si pozor, ať se nepotkáte s některou se stráží a přes několik dveří se dostanete do místnosti, ve které je na druhé straně otevřené okno. Vpravo je bílý oblek dělníka, do kterého se převlečte, poté jděte k oknu, prolezte jím a po žebříku slezte na střechu. Všimněte si, že je zde plno haraburdí a také vývody dvou obdélníkových větracích šachet, pokud si chcete úkol ulehčit, položte mezi vývody minu, neboť tudy bude procházet váš cíl. Projděte po střeše ke dveřím na druhé straně, vyčkejte až z nich vyjde agent, ale pozor, nejdříve vyjde domovník a postaví se doleva, teprve po něm očekávaný agent. Agenta v tichosti zlikvidujte sedativy, převlečte se do jeho obleku, seberte i jeho přístupovou kartu, pro klid duše udělejte totéž s domovníkem, mohl by vás totiž prozradit. Obě těla zatáhněte úplně doleva a nechejte je ležet u zdi, seběhněte dolů na dvůr a projděte do centrální části, jděte do prvního poschodí, zde se potkáte s viceprezidentem. Jděte za ním, držte se ho jako klíště, následujte ho do jeho pracovny, pokud se objeví stráže, tak se zastavte a ukryjte, jen ho dále následujte, nesmíte totiž vylamovat zámky do dveří, ale vždy projít za ním, pokud jsou ještě další dveře otevřeny. Uvnitř si počkejte, až se malý pejsek přidá k manželce viceprezidenta a poté tohoto lotra zlikvidujte sedativy, jedem, nebo uškrťte strunou, jeho mrtvolu ukryjte do bedny. Stejnou cestou se vraťte zpět na dvůr za západním traktem, podle mapky si zjistěte, kde se v pracovně nachází Mark Parchezzi III, zde si s ním v krátké animaci pohovoříte a tento vrah se dá na útěk. Utíkejte za ním až na střechu, on bude utíkat směrem k harampádí na střeše, bude se chtít dostat k žebříku a uniknout. Jakmile se ocitne blízko místa, kde jste umístili minu, detonátorem ji odpalte, tak se tohoto vrahouna zbavíte a nemusíte se starat o jeho mrtvolu. Jděte nazpět k místu, kde jste nechali svůj původní oblek, převlečte se, vydejte se zpět na ulici, jděte k autobusu a misi ukončete projitím malé branky.
12. mise: Requiem – Poslední sbohem.
Pozorně sledujte „závěrečnou“ animaci, v níž si pohovoříte s Dianou, která je průvodkyní ochrnutého muže na invalidním vozíku, což je iniciátor všech nekalých akcí. Ta vás v průběhu zmíněné animace uspí injekční stříkačkou a vaše „úmrtí“ oznámí zmíněnému arcilotrovi. Takže pokud se domníváte, že vás nakonec zloduši dostali, pak jste na velkém omylu. V další animaci sice budete ležet k veliké radosti a spokojenosti krutého invalidy jako mrtvola na podstavci pro spuštění do pece krematoria a pokud byste nechali proběhnout celé závěrečné titulky, budete spuštěni do spalovací pece. To by však byl podivný konec slavného agenta ze skupiny 47. Všimněte si proto, že Diana vám dá nejen zpět vaše kolty, ale potře si rty rtěnkou a políbí vás, čímž eliminuje následky sedativ. Takže, jakmile počnou běžet závěrečné titulky, začněte rychle po sobě klikat na klávesu „chůze dopředu“, default nastavení na „W“, sledujte vlevo dole ukazatel vašeho zdraví, které se naplňuje. Jakmile se zmíněný ukazatel naplní, vstanete a můžete se pustit do souboje s houfem gangsterů, které musíte postřílet (obr.11). Jakmile se vám to podaří, posbírejte jejich zbraně a seběhněte dolů po točitých schodech, po druhých vyběhněte nahoru a vpravo utíkejte stále rovně dopředu po cestě, tak doběhnete k lotrovi na invalidním vozíku, sedícím před dvěma automobily. Bez milosti ho zastřelte, odbočte doleva a na konci zastřelte dva poslední gangstery, marně se snažící utéci uzamčenou bránou. Tak se spustí znovu animace, spatříte spokojenou Dianu, poté de setkáte s Číňanem, který vás odvede k Dianě. Dříve než vstoupíte do jejího pokoje, vše co bylo dál vám uzavře nemilosrdně se uzavírající červená opona, takže si konec už musíte domyslet sami.